Analitzant l´app Pong
Analitzant l´app Pong
- Com pot saber l'aplicació quan la bola toca el fons de la pantalla.
Aquest bloc el que fa es que al posar -1 al costat del get edges indica que ha tocat la vora inferior, això comprovarà que la vora es la inferior. Si és l'inferior, ha d'establir la condició de "false" en l'habilitació per a la bola.
- Com s'aconsegueix que la paleta es mogui horitzontalment.
Per controlar l'arrossegament de l'usuari de la paleta s'utilitza el bloc controlador d'event when Image Sprite1. Dragged. A causa que la pala només pot moure horitzontalment, no verticalment, la seva coordenada Y sempre serà la mateixa.
pero la seva coordenada X anirà canviat al valor que té per la seva ubicació. Per tant, utilitzem només un bloc get per obtenir Current X a la paleta de coordenades.
- Com detecta la bola que ha xocat amb la paleta
El que passa és que la pilota rebota a la paleta de partida en la direcció inversa. Aquí és on s'utilitza l'expressió 360 per invertir la direcció de la pilota.
- Explica la funció del bloc següent en el funcionament del’aplicació:
Aquest bloc fa que el valor de la puntuació s'actualitzi, cada vegada que sumem un punt, cada vegada que perdem la partida, cada vegada que comencem de nou i cada vegada que reiniciarem
- Imatge del dissenyador amb tots els components de l'aplicació modificada.
- Imatge amb la programació completa.
- Explicació del funcionament de l'aplicació, amb especial remarca a les modificacions.
Quan Game over apareix quan Ball 1 surt de canvas1 i desapareix una vida (ImageSprite3). Quan es pulsa a PLAY la música comença.
Comentarios
Publicar un comentario