Analitzant l´app Mole Mash

Analitzant l´app Mole Mash


  • Com posar informació a la pantalla.
Podem col·locar tots els components arrossegant-los fins la pantalla. Col·locarem els 
components necessaris per a l'acció del joc. També col·locarem els components per a 
la visualització de la puntuació.

- Del calaix Dibuix i Animació, arrossegar un component Canvas, deixant-lo amb el nom per defecte "Canvas1". Establir la seva propietat amplada a "Fill pareents",  de manera que és tan ampla com la pantalla, i establir la seva alçada a 300 píxels.   

  • Com es pot controlar la situació de la informació a la pantalla
Es poden canviar les mides, el color o afegir una imatge principalment.
Tambe hi ha altres opcions menys rellevants
  • Explica com s’aconsegueix moure el talp i com es controla la seva velocitat
Amb aquest grup de blocs podem aconseguir que la imatge (en aquest cas el talp) es 
pugui moure:

El bloc de color morat es per on es mourà el talp. A la “x” la imatge o talp es mourà
horitzontalment pel Canvas, en canvi a la “y” es mourà verticalment. Encara que
freqüentment es mourà a l’hora. Es mourà a l’atzar per tot el Canvas.

Per fer la velocitat del talp haurem de crear tres botons diferents:

  1. Per menys velocitat (-)
  2. Per la velocitat neutre (/)
  3. Per més velocitat (+)
  • Explica la funció del bloc següent en el funcionament del’aplicació
Vam crear dues etiquetes: "HitsCountsLabel" i "MissesCountsLabel". 
Aquestes tenien valors inicials de 0. Cada vegada que l'usuari toca el talp (serà un encert) i sumarà 1 a HitsCountsLabel i si toca la pantalla sense tocar el talp (serà un error) i sumarà 1 a MissesCountsLabel.
  • Imatge del dissenyador amb tots els components de l'aplicació modificada.

  • Imatge amb la programació completa.


Comentarios

Entradas populares de este blog

Analitzant l´app Pong

Funcionament de les apps a l'APP inventor.